Els nens d’Infantil
Oferim el segon cicle d’Educació Infantil que comprèn dels 3 als 6 anys.
Aquesta etapa es caracteritza per l’activitat constant del nen/a i la necessitat de descoberta a través de les seves pròpies experiències .
En aquest període el joc és clau en el seu aprenentatge i és una manera d’entendre el món.
La creació d’un entorn càlid i proper és indispensable perquè el nen/a pugui desenvolupar al màxim les seves capacitats.
Oferim l’Educació Primària que comprèn dels 6 als 12 anys.
És en aquesta etapa quan, a partir de la relació amb el medi, el nen/a va assolint coneixements i es va adaptant per construir-ne de nous. Aquest procés d’aprenentatge es produeix gràcies a l’observació, la participació i la interacció amb els altres.
En aquest període el nen/a va adquirint la capacitat de reflexionar sobre ell mateix, sobre els seus sentiments i pensaments. D’aquesta manera es produeix el desenvolupament de l’autoconcepte i l’autoimatge.
Serà doncs un element bàsic potenciar l’autoestima i afavorir entorns d’aprenentatge basats en la cooperació.
Amb el projecte de mediació escolar els nostres alumnes aprenen a gestionar els conflictes i a crear un bon ambient de grup a l’escola. El projecte TEI és un programa de convivència per a la prevenció de la violència i l’assetjament escolar dut a terme pels alumnes de 3r i 5è. Més informació al web del TEI .
Children will enjoy learning English with the Learning stations sessions (diferent games and activities to learn vocabulary and grammar without realizing it) and 3,2,1…ACTION! (role-plays, tv programs…which will make them lose the embarrassment of speaking in English
És l’aprenentatge integrat per totes les disciplines científiques i artístiques. Utilitza una metodologia activa, manipulativa i per descobriment. Comporta el treball cooperatiu i en equip. Utilitza eines de programació i robòtica com Lego Education, Bee-bot, Scratch, Kahoot…
.
Un alumne de cicle superior apadrina un petit de P5 i l’acompanya fins a finals de 1r tot ajudant-lo en l’aprenentatge de la lectura.
Programa que promou l’Agència de Salut Pública adreçat a l’etapa d’infantil ( 3- 5 anys). Té com a objectiu desenvolupar les competències emocionals dels infants tot involucrant l’entorn escolar i les famílies.
Són activitats intercicles especialment d’escriptura que fan nens de diferents edats en parelles o en petit grup.
Entre tots ens fem càrrec de l’hort de l’escola per a fomentar el respecte per la natura i l’observació directa del creixement de les plantes.
Projecte basat en el coneixement de diferents artistes o corrents artístiques.
A més d’aprendre coneixements concrets, aquests projectes ajuden a treballar en grup, cooperar i prendre decisions.